Friday 9 September 2016

你的日子如何,你的樣子也必如何

難得Happy Friday, 等我講啲輕鬆啲既野啦。
話說上星期被一位同事嘲笑, 話我陰公豬, 又話個樣殘左好多咁啦。我認當天確實完全不在狀態, 沒有帶著魂魄出門, 還要零化妝返工。
今個星期, 我決定要素顏上陣。(在香港, 素顏的定義是任你定。)我的素顏是先打底搽粉底, 再加concealer畫眉, 最後掃少少胭脂, 前後三分鐘內搞掂出門口。
難得犧牲三分鐘整色整水為了什麼呢? 因為我終於承認自己的樣子太嚇人了。一來睡眠不足, 二來壓力爆煲, 面無血色似的。這根本是自暴自棄。再接受不了在Office行屍走肉, 因此要加點血色才行噢。
難道三年前的我跟現在的我真的差這麼遠嗎? 我鼓起勇氣打開入職前的照片, 發現了…… 其實都是差不多吧。只要角度差、皮膚狀態差、心情差, 所拍的照片都是挺慘不忍睹的。所以, 上星期我個樣殘左根本是因為角度差 (呢個同事比我矮, 低炒當然肥啲啦); 唔夠訓, 又訓得唔好, 搞到皮膚差; 心情又唔好。
心情輕鬆啲, 人都會笑多啲。 化妝也只是掩飾, 還是學習由心而發的美更有意義吧。

<你有無考慮過我的感受?>

No comments:

Post a Comment