Sunday 22 October 2017

審計新書 @903讀賣Sunday

多謝少爺占和王貽興在903 #讀賣Sunday 介紹《今晚OT到幾點──Audit新丁求生記》,自己寫的文字有天竟然在大氣電波播出,這感覺相當有趣。尤其聽到阿占說:「企喺安德尊隔離嗰個就係auditor啦」,我也不爭氣地笑了出聲。

「真正精彩好玩唔係呢度喎」

那麼audit真正精彩的地方在哪裡呢?有興趣的朋友可以即時到商台重溫,或者去書局找找新丁本書。

讀賣Sunday節目重溫: http://www.881903.com/Page/ZH-TW/BrowseSchedule.aspx?ItemId=2485 
(記得聽到尾)

#辛苦不是重點 #人工也不是重點 #好書拿給你 #書拿 #少爺占 #王貽興 #咜吒903 #審計新丁 #今晚OT到幾點Audit新丁求生記

再一次謝謝 JimYan 王貽興 的介紹!!


P.S. 播出時我剛好在書店,城中三中商一齊秋季大減價喎,執完櫃又買書啦

No comments:

Post a Comment