Saturday 18 March 2017

網友來信:你有冇試過燥個客底?

有,我認我有黑過面、燥過底。

最近被一時一樣的Client激親,EQ不算高的我,即使按著怒火不當場反抗,一轉身還是忍不住bilibala連珠發炮抓狂。愈講愈燥,愈講愈炆。

有次跟FC傾Adjustment,當事人一如以往不想改數,但她今次遇著唔識死、包拗頸的新丁。
(新丁單挑FC)「真係錯喎,Provision都唔係咁計,我地計左個數出來,你望望先啦」
(FC無視新丁)「唉吔,好細之嘛,咁細唔改啦,你地用Mat Level搞掂佢啦」
(大細你話事架咩)「細過Mat Level我都同你搞掂佢啦,但呢個真係唔得嘛」
(FC出絕招)「總之我覺得係咁就係咁,我唔改架啦」

喂大佬,以理服人好喎。嘥氣,跟一個不想講道理的人講理性可謂天方夜譚。回到Audit Room,一關上大門,對著In-charge一輪嘴講Client怎樣回應我們Adjustment的要求。In-charge聽罷出去再跟FC理論,可惜他比我更腍善,大家都是無功而還,更因為FC那句「我覺得係咁就係咁」而氣上心頭。

遇上無理的Client,你可以黑佢面、燥佢底,但絕不能「爆」佢,即是不可以當面開片鬧交。不幸收Complaint的話,你水洗都唔清。有同事會返房不斷講粗口,走去Secret打幾句,或者放工打下拳。冷靜者會跟高層反映Client不合作的情況,希望老闆出手對付。新丁偏向暴力,喜歡打機。這個Smash Office陪我由考QP玩到今時今日,樂此不疲。

#發泄小法
#smashtheoffice
#打人係唔啱架
#打機就得
#審計新丁


Image may contain: 1 person, smiling

No comments:

Post a Comment