Saturday 14 March 2015

充實的每一天

農曆新年假後, 連續上班二十日。除了每晚做到凌晨, 最辛苦是周六周日都要返工。名副其實, 連抖氣位都冇。我知, 相比一些做到看日出的同事, 我的情況只是小巫見大巫。至少, 比起我的senior, 我這個small potato真的不值一提。
我完全沒有投訴或埋怨的意圖, 因為我不是陪坐那種OT, 而是確實有無限未完成的tasks。我只是從沒想過24小時可以這樣充實。
8點起床, 8點9出門口。
9點半返到client office, 開工。
1點食lunch, 2點前食完, 繼續。
7點叫外賣, 8點食飯。
食完又繼續第三節。
好彩就1點半放工, 一般就2點半。
多謝的士司機叔叔送我返屋企。
3點鐘睡覺。
原來我都有5小時睡眠時間!!!!
要還神啦。
每天9點半至2點半貢獻給工作,
晚上有5個小時睡覺, 還有兩個小時刷牙洗臉沖涼食早餐搭車。
P.S. 哪還有時間踏單車呢, TBB? 這套衝線, 我一秒鐘都冇睇過。

No comments:

Post a Comment