Thursday 14 January 2016

[SHARE POST] //測試: 你中了Auditor毒嗎??//

當我竟然開口跟Senior 說,
"我不吃飯了",
"我還想多做一會才走"
"一點放工, 很早",
以為自己中毒已深, 沒救了。
幸好, 身體永遠是最誠實的。
警號已發出, 收工。
Bonus: Conversation with the taxi driver
"你都好似好少咁夜放工喎?"
"唔係呀, 係成日都咁夜, 你點知係咪成日架?"
"哦, 睇得多order就知道, 通常每天差不多時間一樣地點, 都係同一個人"
"哦, 不過我既返工地點成日轉"
"咁你一定係做會計啦。"
司機叔叔成功突破盲點, 只因我太累, 接不下去了。

No comments:

Post a Comment